Ponents

Ana Rodera

Doctora en Educació i Tecnologia. De vocació és professora d’educació física. De formació, és doctora en Educació i Tecnologia. Professionalment, es considera “polivalent(a)”. Combina amb rigor i humor la consultoria artesana, la docència universitària i la investigació.

Des de fa més de dues dècades, ha treballat com a consultora en àrees com la ideació, la implementació i l’avaluació de processos d’aprenentatge que facin ús de metodologies i estratègies d’avaluació actives, el desenvolupament òptim d’habilitats de millora dels processos formatius en els contextos professionals i l’enfortiment de la competència digital en institucions educatives, organitzacions empresarials i entitats governamentals locals, nacionals i internacionals.

Forma part de la Red de consultoría artesana (redca).
Si vols saber-ne més, visita la seva identitat digital a LinkedIn.

Carles Ramió

Catedràtic de Ciència Política i de l’Administració

Carles Ramió és catedràtic de Ciència Política i de l’Administració a la Universitat Pompeu Fabra. Ha publicat 32 llibres sobre institucions, direcció i gestió pública (teoria de l’organització i auditoria operativa), funció pública, partenariats públicoprivats, participació ciutadana i educació superior. Alguns d’aquests llibres son Burocracia inteligente. Guía para transformar la Administración pública, El colapso de la Administración en España y Gobernanza Robusta. 

Ha ocupat diferents càrrecs públics: degà de la facultat de ciències polítiques i gestió pública a la UPF, vicerector i comissionat a la UPF durant 17 anys, director de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, president d’Ivàlua (Consorci d’Avaluació de Polítiques Públiques de Catalunya), vicepresident del Centre d’Estudis Jurídics i Formació especialitzada de la Generalitat de Catalunya.

Carme Bonet

Formadora i consultora de processos de creativitat i comunicació

Lingüista, Postgrau en creativitat i innovació, en Desenvolupament del talent, en Filosofia i creativitat, en Coaching i lideratge sistèmic; aprenent en neurociència, intel·ligència emocional, aprenentatge organitzacional, intel·ligència ol·lectiva i facilitadora sistèmica, coach i practitioner en PNL.

Audita converses i mobilitza inquietuds en espais d’aprenentatge en què el respecte, l’assertivitat, el compromís i l’atenció cultiven confiança i benestar.

Carme Ledesma

Sòcia-Directora LEDESMA CONSULTORES

La defineixen bàsicament tres aspectes: l’emprenedoria, el seu enfocament a les persones i a la tasca, intentant equilibrar sempre els dos aspectes, i la seva implicació en els projectes que duu a terme. La seva trajectòria professional va començar a la UAB i a l’Ajuntament de Cerdanyola, com a pedagoga, gestionant projectes de formació professional. Passats uns anys es va incorporar a TEA-CEGOS, empresa multinacional de consultoria en recursos humans. Després de molts aprenentatges, va crear una empresa dedicada a la formació, desenvolupament, consultoria en recursos humans i coaching directiu i coaching d’equips: Ledesma Consultores, SL. És una empresa que treballa amb el sector públic i privat.

Dani Giménez

Responsable de Gestió del Coneixement de l’Agència de Salut Pública de Catalunya

Llicenciat en Veterinària amb l’especialitat de Bromatologia, Salut Pública i Tecnologia Alimentària. Diplomat en Sanitat. Màster en Formació de Formadors, Metodologies i Gestió. Expert europeu en formació. Treballa al Departament de Salut de la Generalitat des del 1987. Ha passat per diversos llocs de treball i comandament. Actualment treballa com a responsable de Gestió del Coneixement de l’Agència de Salut Pública de Catalunya. Li agrada el servei públic i li agrada molt la seva feina.

Elizabeth Díaz

Sòcia i directora de Solorelatio

Consultora en processos de canvi organitzatiu, disseny i implementació de models de lideratge i gestió competencial en empreses de diferents sectors i mides. Ha participat en processos d’aprenentatge per a directius i en desenvolupament d’habilitats personals i professionals per a persones i equips.

Ha desenvolupat i acompanyat projectes de desenvolupament i consultoria a organitzacions com BSM-Zoo, Diputació de Barcelona, La Farga, Imagin, UPF, Hotels Catalonia, la Diputació de Barcelona, 3CAT, Hospital Vall d’Hebron, Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Parlament de Catalunya, Catsalut, Kutxabank, entre d’ altres.

Llicenciada en Psicologia Organitzacional per la Facultat Blanquerna, Universitat Ramon Llull. Especialista acreditada en coaching relacional per l’ Institut Relacional de Barcelona. Diploma en Gestió de Persones, EADA. Practitioner en PNL. Practitioner a Appreciative Inquiry amb Miriam Subirana i Anne Radford. Formada en consultoria sistèmica participativa al «Programa d’agents de transformació i humanització»(MOLINÍ).

Certificada en Mètode Belbin ® (Team Roles). És codirectora del programa de Direcció de persones i equips de treball de Solorelatio. I professora i col·laboradora acadèmica de Lideratge i gestió del conflicte en el Màster de Direcció d’Institucions Sanitàries, UAB   És coautora del llibre L’Empresa Total (Profit Editorial, 2017) i Total Value Management (Profit editorial 2020)

Enric Herranz

Director de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona

Enric Herranz Moral és funcionari de carrera de la Diputació de Barcelona (Tècnic Superior de Recursos Humans, grup A1), on exerceix el càrrec de director de Serveis de Formació des de l’any 2012. És també professor associat del Departament de Ciència Política, Dret Constitucional i Filosofia del Dret de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona. I col·labora com a docent en diferents administracions en les disciplines següents: planificació i direcció estratègica, anàlisi i avaluació de polítiques públiques, planificació i sistemes d’avaluació de recursos humans, gestió i direcció de projectes, disseny organitzatiu i models de prestació de serveis, direcció pública, entre d’altres.

Gemma Arau

Gerent de Coordinació Territorial i de Proximitat

Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Va començar la seva trajectòria professional a l’Ajuntament de Barcelona com a lletrada de l’Àrea d’Urbanisme l’any 1990. Ha estat gerent de diversos districtes i també de l’Àrea d’Ecologia Urbana. Des del 2021 és la gerent de Coordinació Territorial i de Proximitat.

Joaquim Carbonell

Soci fundador de Neos Coneixement i Aprenentatge

Diplomat en Ciències empresarials per la Universitat de Barcelona, en Direcció de Màrqueting per ESADE i en Publicitat i Màrqueting Directe per EADA, Màster d’Educació i Tecnologies de la Comunicació per la UOC.

Ha estat directiu de l’àrea comercial i de màrqueting d’empreses del sector serveis durant 9 anys. Des de 1999, com a soci fundador de Neos Coneixement i Aprenentatge, desenvolupa el seu treball acompanyant les organitzacions en disseny i la implantació d’estratègies per impulsar la cultura de l’aprenentatge.
www.neos.cat
https://www.linkedin.com/in/joaquimcarbonell/

Julio Adell

Consultor associat de Solorelatio

Responsable de formació i desenvolupament d’InterManagement Ibérica. Experiència internacional, des del 1989, com a formador i psicòleg. A Mèxic ha participat en programes de desenvolupament d’empreses com Bancomer (BBVA), Banamex, Infonavit (Fons Nacional de l’Habitatge), Grup VISA i CEMEX, entre d’altres.

Durant la seva estada a Centre Amèrica, del 1997 al 2003, va intervenir com a formador i consultor amb empreses com el Banc Nacional de Costa Rica, Banc del Pacífic (Equador), Aliança de Cooperació Internacional, DHL i United Airlines.

La seva experiència a Espanya des del 2003 és extensa. Ha participat en programes de desenvolupament, selecció i de reestructuració de l’Ajuntament de Barcelona, Institut Català de la Salut (ICS), Ajuntament de Castelldefels, Yamaha, Magna, BBVA, Caixa, Cajamar, Agbar (Aigües de Barcelona), Malhe , Adiquímica, Universitat de Barcelona, ​​Solvay, Fundació Jesuïtes Educació, Institut Pere Mata, TUSGSAL, Hospital Vall d’Hebron, Intecserveis, Fundació Champagnat, etc.

També és creador de l’arquitectura de diagnòstic i formació per a la transferència de tecnologia a petites i mitjanes empreses i autor de diversos sistemes d’aplicació i manteniment de la gestió per competències.

Laura Estil·las

Coach essencial formada al Programa Integral de Formació per a Coaches Essencials

Psicòloga, formadora i consultora organitzacional, acompanyant del desenvolupament humà. Llicenciada en Psicologia (UB), des de l’any 2000 treballa en projectes de desenvolupament organitzacional, acompanyant persones, equips i organitzacions a través del diagnòstic i la intervenció a mida.

Formadora en competències transversals: intel·ligència emocional, mindfulness, treball en equip, lideratge, direcció per valors, comunicació, resiliència, gestió del canvi, gestió de la incertesa, conflictes i negociació, coaching per al lideratge, propòsit i optimització del temps, orientació a la clientela, organitzacions conscients, sàvies i responsables, etc.

Coach essencial formada al Programa Integral de Formació per a Coaches Essencials (Essential Institute), formació reconeguda per ICF com a ACSTH (Approved Coach Specific Trainig Hours). Desenvolupament de les Metacompetències del Ser (Essential Institute). També formada principalment en: Educació Emocional, Enneagrama Essencial, Metodologia Belbin de Rols d’Equip, Lideratge Situacional, Diàleg Estratègic, Eines Gestalt, Constel·lacions.

Óscar Dalmau

Director d’Innovació i Desenvolupament de Unió Consorci i Formació

Des de fa quasi 2 anys, director d’Innovació i Desenvolupament d’Unió Consorci Formació (UCF). Amb anterioritat, i durant 12 anys, director gerent de la mateixa institució. UCF és el centre de formació que pertany a la Unió Catalana d’Hospitals i al Consorci de Salut i Social de Catalunya.

Vicepresident de RECLA, la Xarxa d’Educació Contínua a Llatinoamèrica i Europa. Membre de l’equip directiu de la Càtedra de Lideratge en Valors UManresa UVic-UCC, que dirigeixen Pep Guardiola i Manel Estiarte.

Diploma de Postgrau en Simulació i Innovació Docent (campus Manresa, UVIC-UCC). Direcció d’Empreses de Serveis (ESADE). MBA (UPC). Postgrau en Gestió de la Formació Contínua a les Organitzacions (Les Heures-UB).

Autor del llibre “Formació i desenvolupament del talent. Una experiència innovadora en organitzacions de salut”. Coautor de “Management Colors®“, una eina gamificada per al desenvolupament de competències directives.